feanor

Durum: 110 - 0 - 0 - 0 - 28.10.2017 22:22

Karma: 524 - hızlı

10 ay önce kayıt oldu. 1. Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.
  • /
  • 11

basmane

latife hanım gibi birisinin burdan doğup çıktığına inanamadığım izmir semti. çocuğunu buraya bıraksan 1 haftada balici olur çıkar...

alsancak çimlerinde bira içmek

başlarda keyifli sonlara doğru çiçek sulama aktivitesinin sinyalleri vermesi ile sıkıntı verebilen eylem.

bu arada, o kadar öküz insanlar var ki, alsancak'taki wc nin para koyma yerine cam kırığı evet evet bildiğiniz bira şişesinin cam parçasını afedersiniz sokmak sureti ile wc kabinini bozmuşlardır. böyle öküze ben de bira içmeyi yasaklarım arkadaş...

the ottoman lieutenant

2017 yapımı amerikan filmi. 1. dünya savaşı esnasında doğu anadolu'da geçmekte... çok da spoiler yazmayayım izleyin. bence iyi.

batılı bir yapım olmasına karşın malum meseleleri tarafsız bir açıdan ele almış... o açıdan enteresan.

bez dolap

pratik olması sebebi ile çok tercih edilen dolaplardır.

starbucks

türk kahvesinin yanında bir hiç olan amerikan kökenli kahve zinciri.

ha bir de, çok şekerli çoook

aşk

feanor

yüksek lisans tez jürisinden bugün geçmiş olan, valinor ve beleriand'ın elfidir.

batak oynamayı bilmeyen öğrenci

dahil olduğum öğrenci grubudur.

7 yıldır öğrenemedim namussuzu... ama tahminimce matematiksel zekayı tetikleyen bir algoritması var... o yüzden bana hitap etmiyor...

hayır yani, çift deste karıştırıp blöf atmak varken neden batak ?

izban kokusu

vagon içi plastik aksamı ile alakalı olduğunu düşündüğüm kokudur.

ben mi ? benim burun alıştı valla almıyorum koku falan. şarküteri reyonu gibi kokuyor diyen de var... at gibi kokuyor diyen de var... olabilir yani böyle şeyler...

league of legends

şekerimi azdırdığı için oynamayı bıraktığım oyundur.

olur da başlama gibi bir hata yaparsanız tr sunucusunda oynamayın derim.
  • /
  • 11
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 110

3 erkeğin yaşadığı eve sevgiliyi getirmek

alman askeri kampına fransız hatun bırakmaktan farksız olaydır. tavsiye edilmez. ha illa yapacaz diyorsanız buyrunuz...

(bkz:araba)

araba da yoksa eğer şeyde de yapabilirsiniz... neyse her yöntemi de herkes bilmemeli... tabi bu biraz da bizim bölümün avantajıdır ya neyse...

araştırma görevlisi olunca dağcı ayakkabısı giymek

33 a olur, 50 d olur hiç farketmez... araştırma görevlisi olan her kadın ve erkeğin mütemadiyen yaptığı şeydir. hayır anlamıyorum yani bölüm sekreteri ile asistan (evet franz sen bir asistansın doktoran bitene kadar) odası arasında öyle jilet gibi kayalar, ne bileyim içinde timsahların yüzdüğü hendekler falan yok... sadece boktan devlet dairesi zemini karo kaplama...

unutmadan, jack wolfskin alıyoruz... gerçi o da 3-5 sene önce sükse yapıyordu. şimdi herkesin üstünde var... ama ben kaliteli arş görüm diyorsanız sizi şöyle alalım:


(bkz:columbia)

bir de şuursuzca nescafe içiyorlar efendim. hayır yani birinin en azından danışman hocalarının onlara içtikleri şeyin kahve olmadığını hatırlatmaları gerek... kahve dediğin şeyin telvesi olur. suda çözünebilen oralet kahve... nein keine kahve...

turuncu

sarı ile kırmızının çiftleşmesinden doğan renk.

izmir

kokain gibidir namussuz. yaşadıkça bağımlısı oluyorsunuz. son yıllarda beyaz yakalı istanbullu istilasına uğramaya başlamıştır.

edit: eski adları smyrna smyrne tismurna olan ege şehri.

donanımhaber

zamanında gerçekten bilgi paylaşımı açısından muazzam bir içeriğe sahip olan site idi. son yıllarda özellikle sözlük mecralarında ölücülükleri ile eleştirilmektedirler.

eğer okuduğum haber doğru ise, amazon tarafından kendilerine dava açılmıştır. bence amazon kimlerle uğraştığının farkında değil. süreç amazon'un dh'ye tazminat ödemesi ile bile bitebilir...

root

80 level necromancer'dır. balıklarla birlikte uyuyan egesözlük'ü fel büyüsünü kullanarak yeniden diriltmiştir.

günün ilk entrysini yazmak

bir zamanlar egesözlük, neolitik devrini yaşarken şuursuzca yaptığım şey idi... tek değişmeyen şey o zaman da tez yazıyordum. fak yu tez !

sözlüğü akademik bir ortam zannetmek

sözlüğün şu anki underground havası ile alakalıdır biraz... aslında biz gizli bir topluluğuz ve her akşam yer altındaki gizli karargahımızda toplanıp bourbonları açıp ayin yapıyoruz falan...

yok be hojam ne akademiği 3 gün öncesine kadar hepimiz küçükparkta kıkırdaklı kemikli yarım ekmek döner yiyorduk...

ege üniversitesi'ne geleceklere tavsiyeler

bok gibi üniversitedir. gelmeyin. kütüphanesinde doğru düzgün kitap bulunmaz. ders notunuzu enstitüye göndermeyi unutan dangalak fakülteleri bulunur... hatta ve hatta tecil kağıdınızı askerlik bürosuna yollamayı unutup neredeyse kasım celbinde askere gitmenize bile sebep olabilirler.

batak oynamayı bilmeyen öğrenci

dahil olduğum öğrenci grubudur.

7 yıldır öğrenemedim namussuzu... ama tahminimce matematiksel zekayı tetikleyen bir algoritması var... o yüzden bana hitap etmiyor...

hayır yani, çift deste karıştırıp blöf atmak varken neden batak ?

gizem şerbet

tek kelimelik tanımlamaları ile sözlüğe minimal bir hava getirmiş yazar.
Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.